Vārsta noņemšanas process atkarīgs no automobiļa konstrukcijas, dažos gadījumos kolektors tiek atskrūvēts un atloki tiek fiziski noņemti, citos gadījumos, kad vārsts ir labā mehāniskā stāvoklī un kļūme ir elektroniskajā izpildmehānismā, izpildmehānisma funkciju var atslēgt un vārstus atstāt vietā.

Emisiju samazinājums un veiktspēja pie zemiem dzinēja apgriezieniem ir gandrīz nemanāmi, un tam būtu nozīme tikai tad, ja nebūtu oglekļa uzkrāšanās. Oglekļa uzkrāšanās sākas, tiklīdz automašīna iznāk no rūpnīcas, un droseļvārsta noņemšana, visticamāk, uzlabos veiktspēju un efektivitāti.

Ieplūdes kolektora klape vai virpuļvārsts (FLAPS) ir mazs droseļvārsts, kas uzstādīts četrtaktu iekšdedzes dzinējos ar vismaz diviem ieplūdes vārstiem. Tas ir uzstādīts vienā no diviem cilindra ieplūdes vārstiem vai tieši pretī tiem, ļaujot gaisa plūsmu novadīt caur ieplūdes atveri, izraisot virpuļošanu otrā ieplūdes atverē, kas nav aprīkota ar virpuļvārstu. Virpulis uzlabo degvielas sajaukšanos ar gaisu tiešās degvielas padeves (iesmidzināšanas) dzinējos (parasti dīzeļdzinējos) zemas slodzes apstākļos.

Virpuļvārsta stāvokli kontrolē elektriskais vai vakuuma mehānisms, ko kontrolē ECU. Tipiskajā darbībā vārsti tukšgaitā būss aizvērti, radot papildu ieplūdes turbulenci. Palielinoties dzinēja apgriezieniem, vārsti pakāpeniski atveras, līdz pie aptuveni 2000 apgr./min tie ir paralēli gaisa plūsmai praktiski neradot pretestību. To mērķis ir nodrošināt, lai gaiss, kas nonāk cilindrā, būtu pietiekami turbulents un degviela labi sajauktos ar gaisu pat pie zemiem dzinēja apgriezieniem. Tas palīdz samazināt emisijas un var arī uzlabot griezes momentu pie zemiem apgriezieniem.
 

Galvenokārt izplūdes gāzu recirkulācijas piesārņojuma dēļ, kas atstāj darvas nogulsnes uz vārstiem un ieplūdes kolektora iekšpusi. Laika gaitā vārsti var sākt iestrēgt vienā pozīcijā un ECU var ziņot par kļūdas kodu, ja pareizo vārstu pozīciju nevar sasniegt dažu procentu robežās no konstrukcijas specifikācijas.

Šādā gadījumā dzinējs darbosies ar pārāk (piesātinātu) bagātinātu maisījumu, kas, savukārt, var novest pie citu sastāvdaļu bojājuma, tādu kā DPF, EGR u.c.

AFR Tunings

Pārbaudi sava auto jaudu!

Auto Marka
Izvēlies marku
Auto Modelis
Izvēlies modelis
Auto Modifikācija
Izvēlies modifikāciju
Oriģināli
hp
Nm
Pēc Tūninga
hp
Nm
Pieaugums
hp
Nm

Kontakti

Sazināties ar mums

Kontakti:

Riga/ Daugavpils/ Liepaja/ Nereta/ London Riga, Latvia-1050

Talrunis:

+371 27 444 330

Loading
Informējam, ka portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.